

Проти такого рішення виступили лише 5 країн, в тому числі Німеччина. Утрималися 12 країн.
При цьому країни не підтримали намір Єврокомісії довести мито до 45%. Максимальну ставку мита закріпили на позначці у 35%.
Експерти ринку вважають, що навіть така максимальна ставка мита залишає китайським автовиробникам значну норму прибутку.
Комісія додала, що паралельно продовжуватиме переговори з КНР, щоб вивчити альтернативне рішення, яке повинно бути повністю сумісним із СОТ, повідомляють в Укравтопромі.
Остаточне положення має бути внесено до офіційного протоколу до 30 жовтня.
КНР вже відреагував на тарифний бар’єр ЄС для електромобілів. Рішення Єврокомісії щодо мит на електромобілі китайського виробництва загрожує підірвати десятиріччя співпраці між КНР і ЄС та ставить під загрозу цілі щодо зміни клімату, йдеться у повідомленні китайського урядового інформагентства Сіньхуа.
«Замість того, щоб сприяти співпраці, ці тарифи ризикують спровокувати торговий конфлікт, який може зашкодити не тільки відносинам Китаю та ЄС, але й амбіціям Європи щодо екологічного переходу»
Китай закликає відмовитися від протекціоністських тарифів на користь продовження переговорів.
Можливим компромісом може бути встановлення мінімальних цін продажу.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Світові ціни на каву у п’ятницю різко пішли вниз після того, як президент США Дональд Трамп скасував 40% мита на...
У вересні уряд КНР припинив дію неофіційних субсидій, які допомагали державним компаніям імпортувати мідь і нікель з росії. Раніше ці...
Попит на електромобілі в Україні продовжує зростати: у серпні 2025 року на територію нашої держави було ввезено 9 274 електромобілі,...
Президент США Дональд Трамп підтвердив намір запровадити значні мита на імпорт напівпровідників для компаній, які не переносять виробництво до США....
Japan Post з 21 серпня припиняє приймання дрібних відправлень із товарами чи подарунками вартістю понад $100 для доставки до США....

