

Закон України «Про рекламу» дозволяє розміщувати рекламу дитячих сумішей лише у спеціалізованих або наукових фахових виданнях та під час медичних заходів для професіоналів. Будь-які інші формати, зокрема зовнішня реклама чи дописи у соцмережах, заборонені.
Реклама повинна відповідати встановленим вимогам: не можна використовувати зображення немовлят або тексти, що ідеалізують продукт; заборонені слова «материнський», «адаптований» і «гуманізований». У ній також має бути зазначено, що грудне вигодовування є найкращим вибором, а суміші застосовуються лише за порадою незалежних медичних фахівців.
У 2025 році Держпродспоживслужба зафіксувала випадки порушення цих правил. Зокрема, через розміщення зовнішньої реклами дитячого харчування, яка не відповідала вимогам закону, було накладено штрафи на 19 тисяч гривень.
Відомство наголошує, що контроль за дотриманням правил реклами дитячих сумішей спрямований на захист здоров’я дітей та запобігання введенню споживачів в оману.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Польське Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів оштрафувало компанію Jeronimo Martins Polska, власника мережі Biedronka, на 104,7 млн...
Антимонопольний комітет України 27 листопада 2025 року визнав, що ТОВ «Колтрейн», ТОВ «Бізнеском ЛТД» та ТОВ «Пролог Сервіс» вчинили антиконкурентні...
Державна екологічна інспекція у Сумській області стягнула з ТОВ "Альянс" понад 1 мільйон гривень екологічних збитків....
Державне агентство PlayCity розширює боротьбу з нелегальною рекламою азартних ігор у соціальних мережах. У співпраці з TikTok заблоковано 33 акаунти,...
За дев’ять місяців 2025 року Укртрансбезпека забезпечила надходження до державного бюджету понад 95 мільйонів гривень завдяки роботі систем автоматичної фіксації...

