Йдеться про одноденні кампанії «Specjalna Środa» та «Walentynkowa Środa», де клієнтам обіцяли «100% повернення коштів» у вигляді ваучерів. Насправді використати ці ваучери можна було лише на окремі категорії товарів, а не на будь-які покупки, як це випливало з реклами. Наприклад, за купівлю м’яса давали ваучер на напої або солодощі, за шоколад — на косметику, за хот-доги — на овочі та фрукти. Крім того, діяли обмеження: мінімальна сума покупки, ліміт ваучерів на людину та інші умови.
Регулятор зазначив, що важливу інформацію про обмеження компанія розміщувала лише у правилах на сайті, на дошці оголошень у магазинах або безпосередньо на ваучері після покупки, через що покупці не мали змоги заздалегідь дізнатися всі умови акції.
Компанія має право оскаржити рішення в суді.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!