Блоги

Чому ми не маємо еліти?

У 1996 році Американська психологічна асоціація оцінила вплив спадковості/виховання на рівень інтелекту як 75/25, у 2004 році аналіз декількох десятків наукових робіт в цій області видав 85/15.

     Інтелект людини, залежить в основному від спадковості.

     У 1996 році Американська психологічна асоціація оцінила вплив спадковості/виховання на рівень інтелекту як 75/25, у 2004 році аналіз декількох десятків наукових робіт в цій області видав 85/15.

     Що трапиться із суспільством у якому винищити, носіїв високого інтелекту?
     Таке суспільство деградує.

     Скільки потрібно часу щоб якась ознака закріпилась за видом?
     Наука говорить, що не менше шести поколінь. Таким чином, якщо з якоїсь групи людей ви побажайте зробити високоінтелектуальну спільноту, потрібно їх вчити не менше шести поколінь, якщо ви забажаєте створити з них рабів, також потрібно не менше шести поколінь.

     Що трапилось в СРСР?
     Я допускаю, що перетворити людей на рабів, такої мети не ставилось. Ставилась мета, перетворити державу на суспільство кероване з одного центру та рівними можливостями для всіх. Та у подібних системах, все вирішує інтелектуальний потенціал та моральні принципи виконавців. На жаль ні інтелектуального потенціалу, ні моральних принципів у виконавців не було, - через об'єктивні причини. Весь інтелектуальний потенціал та моральні лідери були страчені, у кращому випадку вигнані з країни у перші роки існування більшовицької Росії, а потім і СРСР.

     А що робить інтелектуально, морально а, у більшості випадків просто не грамотна людина?
     Іде шляхом найменшого спротиву. Не маючи можливості на інтелектуальному рівні довести свою правоту та, маючи у руках ні чим не обмежену владу, вона просто знешкоджує загрозу своєму існуванню.

     Що і трапилось на теренах Радянського Союзу.

     Розпочавши «Червоним терором» більшовики, які у масі своїй були мало, а то і зовсім не грамотні, зуміли поставити на конвеєр, знищення своїх більш грамотних конкурентів. В першу чергу, знищувались кращі: - смілі, сильні, освічені, ініціативні, вільні духом представники суспільства.

     Як результат таких дій, спільний рівень інтелекту суспільства значно понизився.

     Звичайно мені заперечать, як же тоді індустріалізація, виграна війна, та звання над держави у світі?

     Суперечки нема. Хто пам’ятає старі фільми про період індустріалізації, то там досить часто розповідалось про ворога що працює на ворожу розвідку, досить часто, цим ворогом були закордонні спеціалісти. А з відкриттям архівів після розвалу СРСР, ми з подивом дізнаємося що цих фахівців, було десятки та сотні тисяч. Майже все що будувалось, будувалось під керівництвом запрошених із-за кордону фахівців. В тих же самих фільмах зафіксований факт закріплення місцевих фахівців за закордонними, щоб наші вчились як що робити.

     Систему знищення інтелекту країни можна розбити на три головні етапи:
- перший – формування тоталітаризму (1917 р. – 1929 р.);
- другий – панування тоталітаризму (1929 р. – 1953 р.);
- третій – стагнація та розвал тоталітаризму (1953 р. – 1991 р.).

     Кожний етап, ділився на періоди.

     Перший етап:
- жовтень 1917 р. – серпень 1918 р. – період масових репресій та «червоного терору»;
- вересень 1918 р. – 1922 р. – перша хвиля еміграції;
-  1923 р. – 1929 р. – спроба більшовиків перейти до правової держави, приведе до зменшення репресій.
- у другій половині 20-х років репресії до колишніх учасників білого та національних рухів, офіцерів царської армії, опортуністів, селян, старих фахівців.

     Другий етап:
- 1929 р. – 1934 р. – геноцид селянства та репресії проти інтелігенції:
- 1935 р. – 1941 р. – великий терор (партійно-державна чистка);
- 1941 р. – 1945 р. – депортація народів та друга хвиля еміграції;
- 1946 р. – 1953 р. – репресії у повоєнні роки.

На останньому етапі – 1953 р. – 1991 р. репресії скорочуються та мають місце6
- проти робітників – Новочеркаськ та інші;
- вільнодумців, майстрів культури – третя хвиля еміграції.

     Система знищення інтелектуального середовища суспільства проіснувала у СРСР до його краху та дісталась у спадок Україні. Правда, сьогодні інтелектуалів не страчують а, створюють умови коли вони самі виїжджає з міста та країни – четверта хвиля еміграції та перша для України.

     Однак потрібно, розуміти що інтелект можливо виховувати, а якщо це робити системно, як це роблять євреї на протязі тисячоліть, то ситуацію можливо змінити.

view counter

По тематике

Андрій Українець
Пєтіна тисяча.

Влада закликає звертатися до правоохоронців у випадку виявлення спроб підкупу виборців. Але чи безпечно це?...

Иван Мариченко
Чому у нас нема освіти?

Щоб перетворити людину на раба, мало винищувати інтелектуальну еліту спільноти, потрібно з дитинства виховувати рабів. Радянська система освіти, даним задачам...

Иван Мариченко 30.01.2017 10:04
Дмитро Сінченко
Українські ліві. Перервана традиція.

Коли заходить мова про українські ліві партії, у більшості одразу виникає асоціація з Компартією Симоненка та Соцпартією Мороза. Більш обізнані...

view counter

Цитата

В ОПЗЖ достатньо конструктивна позиція
Василь Хома
голова Сумської ОДА
view counter
view counter
Загружаем курсы валют от minfin.com.ua

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.