

Йдеться про адаптацію українського законодавства до європейських стандартів у межах підготовки до приєднання до багатосторонньої угоди DPI MCAA. Про це повідомляють в Міністерстві фінансів.
Документ передбачає обов’язок операторів платформ збирати, перевіряти та звітувати до податкової про доходи користувачів. Для цього Податковий кодекс буде доповнений новою статтею, яка регламентує правила ідентифікації продавців, ведення обліку та передання інформації ДПС.
Законопроєкт також запроваджує пільгову ставку ПДФО у 5% для фізичних осіб, які відповідають ряду критеріїв: мають окремий рахунок для звітної діяльності, не є самозайнятими, не використовують найману працю, не продають підакцизні товари, а річний дохід не перевищує близько 6,7 млн грн.
У випадку здійснення не більше трьох продажів на суму до 2000 євро за рік, дозволяється використовувати звичайний рахунок без відкриття окремого. У таких випадках ставка податку також залишиться на рівні 5%, а обов’язки податкового агента нестиме оператор платформи.
Законопроєкт розроблений з метою забезпечення прозорості доходів, боротьби з тіньовою економікою та виконання структурного маяка №23 Меморандуму з МВФ.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
У вересні 2026 року до загального фонду державного бюджету надійшло 79,6 млрд грн податків та зборів, які адмініструє Державна податкова...
Спілка українських підприємців виступила проти підвищення податкового навантаження на бізнес. У СУП вважають, що під час війни додаткові податки можуть...
За січень–серпень 2026 року місцеві бюджети отримали 269,9 млн грн туристичного збору. Це на 23% більше, ніж за аналогічний період...
За січень–серпень 2026 року 1,3 млн платників сплатили до бюджетів 475,5 млрд грн податку на доходи фізичних осіб. Це на...
Верховний Суд підтримав позицію Державної податкової служби у справі про оподаткування дивідендів, які українська компанія виплатила резиденту Нідерландів. Податківці донарахували...

