

Це зумовлено імплементацією європейських норм і зобов’язаннями щодо захисту географічних зазначень, які Україна взяла на себе в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. Відповідно до цих вимог, українські компанії мають завершити ребрендинг до 1 січня 2026 року. Про це розповідає AgroReview
Експерти галузі зазначають, що зміна традиційної назви напою та необхідність проведення широкої інформаційної кампанії для споживачів можуть спричинити зниження обсягів продажу на 25–50%. Виробники вже готуються до масштабних змін у брендуванні та планують оновлення етикеток відповідно до нових стандартів.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Кабінет міністрів вніс до Верховної Ради проект зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення. Пропонується штрафувати за незаконне використання зареєстрованих...

