Meta ввела правила на ШІ-рекламу у Facebook та Instagram

Рекламодавці з 2024 року повинні будуть повідомляти компанію Meta про використання штучного інтелекту для реклами у соцмережах.

Йдеться про політичну, соціальну або виборчу, пише Заборона з посиланням на Reuters.

Техногігант вимагатиме повідомляти, якщо ролик/фото демонструє неіснучих людей або події.

«Нова політика компанії не потребує розкриття інформації, якщо цифровий вміст є несуттєвим для претензії, твердження або проблеми, порушеної в оголошенні’. Це включає коригування розміру, обрізання, корекцію кольору або підвищення різкості зображення» — пояснили у виданні.

Оновлення з’явилися через місяць після того, як власник Facebook Марк Цукерберг заявив, що починає розширювати доступ рекламодавців до рекламних інструментів на основі AI.

Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!

Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал

По тематике

Meta припинила внутрішнє дослідження шкоди Facebook для психічного здоров’я користувачів
25.11.2025 11:48

Meta припинила внутрішнє дослідження шкоди Facebook для психічного здоров’я користувачів

Компанія Meta завершила внутрішнє дослідження впливу Facebook на психічне здоров’я користувачів після того, як результати показали, що продукт справді шкодить...

У Сумах за допомогою ШІ оживили фото із Никанором Онацьким (відео)
21.11.2025 13:46

У Сумах за допомогою ШІ оживили фото із Никанором Онацьким (відео)

Сумський обласний художній музей опублікував відеоролик зі своїм оживленим засновником....

У TikTok масово підробляють українських журналісток за допомогою штучного інтелекту
20.11.2025 18:36

У TikTok масово підробляють українських журналісток за допомогою штучного інтелекту

У відео штучний інтелект підміняє голоси або повністю створює фейкових ведучих, використовуючи образи відомих українських журналісток....

Держпродспоживслужба оштрафувала порушників за незаконну рекламу дитячого харчування
12.11.2025 08:14

Держпродспоживслужба оштрафувала порушників за незаконну рекламу дитячого харчування

Реклама дитячого харчування в Україні підлягає особливому контролю, оскільки йдеться про продукти, що безпосередньо впливають на здоров’я дітей....

Компанії починають повертати звільнених працівників, попри поширення штучного інтелекту - дослідження Visier
09.11.2025 18:37

Компанії починають повертати звільнених працівників, попри поширення штучного інтелекту - дослідження Visier

Попри очікування, що штучний інтелект поступово замінить значну частину робочих місць, дедалі більше компаній знову наймають співробітників, яких раніше скоротили....

view counter
view counter

Цитата

Новости партнеров
Погода, Новости, загрузка...

Вы можете отметить интересные вам фрагменты текста, которые будут доступны по уникальной ссылке в адресной строке браузера.