

Йдеться про політичну, соціальну або виборчу, пише Заборона з посиланням на Reuters.
Техногігант вимагатиме повідомляти, якщо ролик/фото демонструє неіснучих людей або події.
«Нова політика компанії не потребує розкриття інформації, якщо цифровий вміст є несуттєвим для претензії, твердження або проблеми, порушеної в оголошенні’. Це включає коригування розміру, обрізання, корекцію кольору або підвищення різкості зображення» — пояснили у виданні.
Оновлення з’явилися через місяць після того, як власник Facebook Марк Цукерберг заявив, що починає розширювати доступ рекламодавців до рекламних інструментів на основі AI.
Не забудьте підписатись на наш телеграм-канал. Там ще більше оперативної інформації!
Компанія Meta завершила внутрішнє дослідження впливу Facebook на психічне здоров’я користувачів після того, як результати показали, що продукт справді шкодить...
Сумський обласний художній музей опублікував відеоролик зі своїм оживленим засновником....
У відео штучний інтелект підміняє голоси або повністю створює фейкових ведучих, використовуючи образи відомих українських журналісток....
Реклама дитячого харчування в Україні підлягає особливому контролю, оскільки йдеться про продукти, що безпосередньо впливають на здоров’я дітей....
Попри очікування, що штучний інтелект поступово замінить значну частину робочих місць, дедалі більше компаній знову наймають співробітників, яких раніше скоротили....

